Малинови сладки


На мен много ми харесаха, аз обичам аромата на малини и вкуса на печени орехи, а и тестото е много приятно. Подберете за тези сладки качествен конфитюр - гъст домашен или купен - не се щадете финансово :)


Продукти:
120 грама крема сирене
120 грама меко краве масло
щипка сол
2 супени лъжици захар
1 супена лъжица кисело мляко
1 и 1/4 до 1 и 1/2 чаени чаши брашно или колкото да се получи нелепнещо тесто

пълнеж
малинов конфитюр - използвайте качествен, да е с много плодове и малко сироп
около 200 грама орехови ядки
канела (по желание)


С посочените продукти замесете нелепнещо тесто, което поставете в полиетиленов плик  и оставете за една нощ в хладилника (аз го държах далже цяло денонощие, докато стигна до момента да ги направя). Изваждeте тестото от хладилника и го оставeте за около час на стайна температура, за да се отпусне леко. Разделете тестото на две равни части, поръсете ги добре с брашно и всяка част разточете на тънка кора върху добре набрашнена повърхност. Старайте  се да разточите правоъгълни или квадратни кори с размери около 35~40 на 35~40 сантиметра. Намажете корите добре с малиновия конфитюр или друг по избор, отгоре поръсете обилно със счукани орехови ядки. Ако искате, поръсете и канела, но аз не сложих в тези. Навийте кората на руло и го разрежете на парчета широко около 3-4 сантиметра. Подбредете сладките на разстояние около сантиметър една от друга (изправени или легнали) в тава, покрита с хартия за печене и ги поставете в хладилник за 30 минути, след което ги изпечете в предварително загрята фурна на 180С за 25 минути или до придобиване на лек златист цвят. Можете да поръсите напълно изстиналите сладки с пудра захар, ако желаете. Дръжте сладките в херметически затворен съд или в полиетиленов плик. 


Коментари

  1. Божествени са!
    И сега ми отваряш работа да търся малинов конфитюр!
    Хубави уикенд, Инче!

    ОтговорИзтриване
  2. Бях решила какви сладки ще правя за коледните пакетчета,но ми обърка работите........:))))!
    Инче,прекрасни са...!И както имам в шкафа домашен малинов конфитюр,смятай че вече съм ги разбъркала:)!Благодаря ти за чудесната рецепта!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Би ли уточнила къде е шкафа, Милинче:))
      Уникални са, Ина, летен полъх в коледните мразовити дни...

      Изтриване
  3. С този конфитюр са със страхотен аромат! Чудесни са!
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни снимки на вкусно сладки Инче.

    ОтговорИзтриване
  5. Красиви, уникално красиви и вкусни малинови изкушения! Фантазия!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви, момичета :)
    Хубави празници :)

    ОтговорИзтриване
  7. Мисля, че това ще са Моите сладки!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации